Tuesday, December 4, 2012

KAMI NERD , SKEMA ?




 pelajar perubatan tahun 3 
( excellent, skema, nerd, hidup dengan buku study ) - typicalmalaysian
dorang tak tahu kot ?
bidang perubatan adalah SUSAH

ye, mmg kena study lebih. tapi aku
TAK SKEMA , TAK NERD 
nyawa bukan boleh dibuat main.
KERANA ITU AKU PERLU STUDY LEBIH

aku
seniors yang akan meneruskan phase clinical 
(third year med students)

aku pegang kata 
"Without discipline, you cannot be a good doctor. Without confidence, you cannot do the tasks right."

Perjalanan aku masih jauh lagi
seminggu 6 kelas
8.am to 5 p.m
korang boleh ke ?

Jangan cepat judge budak medic
skema,nerd,budak buku
KAMI BOSAN DI LABEL



2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. kuatkan semangat. Allah selalu ada utk awak okay 😊

    ReplyDelete